Is jouw dienst burgerzaken klaar voor de piek aan klantencontacten de komende jaren? – Live Webinar

Spreker(s)

Jan De Ridder / Merijn Van Hoof

Datum

Dinsdag 30 april 2024

Locatie

Online: Er zal een online link worden doorgestuurd, met de nodige instructies.

Inhoud

De diensten burgerzaken zullen de komende jaren een piek ondervinden in klantencontacten doordat veel rijbewijzen en identiteitskaarten vernieuwd moeten worden. Daarenboven staan we voor “dubbele verkiezingen” waardoor de workload niet te onderschatten zal zijn.

In deze onlinesessie willen we medewerkers en/of diensthoofden burgerzaken helpen om aan de hand van praktijkvoorbeelden hun dienst te wapenen voor de toename de klantencontacten de komende jaren.

Hoe kan je je voorbereiden? Waar moet je vooral aandacht voor hebben? Welke praktische beslommeringen moet je aanpakken om je dienst voor te bereiden?… Heel wat vragen die we tijdens de opleiding zullen beantwoorden.

Tijdsindeling

13u15 : Start login

13u30 : Start webinar

16u30 : Einde webinar

 
Prijs

200 euro / deelnemer

De prijzen zijn incl. btw.

Betaling bij ontvangst factuur.

INSCHRIJVEN - Is jouw dienst burgerzaken klaar voor de piek aan klantencontacten de komende jaren? – Live Webinar

INSCHRIJVEN - Is jouw dienst burgerzaken klaar voor de piek aan klantencontacten de komende jaren? – Live Webinar

ORGANISATIEGEGEVENS:
PERSOONSGEGVENS:
Naam
Naam
Voornaam
Achternaam
FACTURERING EN BETALING:
  • Facturen zullen per email worden verzonden naar het opgegeven (persoonlijke) emailadres.